Aangifte
loonheffing

  • Loonheffing
    Heeft u personeel in dienst? Dan bent u als werkgever wettelijk verplicht om loonheffing in te houden op het salaris van uw medewerkers. Deze heffing bestaat uit loonbelasting, premies voor volks- en werknemersverzekeringen en de inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet. De loonheffing houdt u bij in een salarisadministratie. Omdat het om een wettelijke verplichting gaat is het essentieel om dit op een correcte wijze te doen. Het voeren van een eigen salarisadministratie is helaas tijdrovend en vergt specialistische kennis. Veel ondernemers kiezen er daarom voor om deze administratie uit te besteden aan een externe partij. Dit levert de ondernemer waardevolle tijd op die besteed kan worden aan de kernactiviteiten van een onderneming.

    Hoe helpt ONZ Kantoor bij de loonheffing?
    Bij ONZ Kantoor kunnen we uw salarisadministratie (geheel) uit handen nemen. Het enige wat u moet doen is zorgen dat onze medewerkers de juiste en correcte informatie ontvangen. Zij zorgen er op hun beurt voor dat uw salarisadministratie efficiƫnt wordt ingericht en correct wordt bijgehouden. U kan dus niet voor verrassingen komen te staan. Voor onze diensten hanteren wij gunstige tarieven. Hierdoor verzorgen wij de salarisadministratie voor zowel kleine, als grote ondernemingen.

EnglishDutch