Inboeken facturen
& bankmutaties

  • Bonnen en facturen inboeken

    Een van de meest basale handelingen bij het voeren van een gezonde boekhouding is het bijhouden en inboeken van facturen en bonnen. Omdat hier wettelijke verplichtingen aan verbonden zijn is het voor een ondernemer essentieel dat dit correct wordt gedaan. Sommige ondernemers kiezen er voor om dit onderdeel van de boekhouding in eigen beheer te houden. De financiële administratie zelf bijwerken kost echter veel tijd. Het is daarom mogelijk om deze taak uit te besteden aan een administratief of boekhoudkundig professional. Dit levert de ondernemer waardevolle tijd op die kan worden besteed aan activiteiten die een hogere prioriteit hebben.

    Inboeken bankmutaties

    Het correct verwerken van bankmutaties is een andere handeling die van belang is voor een gezonde financiële administratie. Deze taak kan ook uit handen worden genomen door een externe partij. In dat geval draagt de externe partij de verantwoordelijkheid voor het correct doorvoeren van de mutaties in de financiële administratie. Hierdoor is de ondernemer nog minder tijd kwijt aan de boekhouding.

    Hoe helpt ONZ Kantoor bij inboeken?

    Bij ONZ Kantoor kunnen we het inboeken van facturen, bonnetjes en bankmutaties (gedeeltelijk) uit handen nemen. U levert ons de relevante documenten aan. Dit kan persoonlijk, per post, maar ook via het digitale klantenportal. Onze medewerkers zorgen er op hun beurt voor dat een factuur of mutatie snel en correct wordt verwerkt in uw financiële administratie. Dit maakt dat u altijd kan beschikken over actuele financiële informatie. Wij hanteren voor onze werkzaamheden voordelige tarieven, hierdoor leveren wij onze diensten aan zowel kleine, als grote ondernemingen.

DutchEnglish