ZZP’er: het nieuwe werken
De zelfstandige zonder personeel is in Nederland bezig met een opmars. Steeds meer mensen werken niet langer via een traditioneel dienstverband, maar bieden hun diensten per klus of uur aan. De stap van loonwerker naar zelfstandige brengt nieuwe uitdagingen mee: de wet- en regelgeving is vaak zo stroperig dat de ZZP’er veel tijd moet investeren in zijn/haar administratie. Belangrijk om te weten is dater voor ZZP’ers specifieke voordelen te behalen op het gebied van fiscaliteit. Dit vereist echter wel een investering in kennis over belastingregels en aanverwante zaken.
Waar helpen wij bij?
Bij ONZ Kantoor begrijpen wij dat (startende) ZZP’ers deze tijd liever omzetten in productieve uren die bijdragen aan de groei van hun onderneming. Om dit te kunnen faciliteren bieden wij diensten aan die helpen bij het ontlasten van administratief en belasting gerelateerd werk. ONZ Kantoor kan ZZP’ers zo veel helpen als zij zelf nodig achten: alleen de belastingaangifte regelen, of de gehele administratie tot de debiteurenadministratie aan toe. Om deze diensten toegankelijk te houden hanteren wij een voordelig tarief. Dit maakt dat wij zowel ervaren als startende ZZP’ers als klanten hebben.
Simpel en toegankelijk
Om het administratieproces zo simpel mogelijk te houden bieden wij onze klanten de mogelijkheid om digitaal te administreren, via het klantenportal. Hierdoor wordt het nog makkelijker om facturen en uw “bonnetjes” door te geven aan onze accountants. Natuurlijk is het ook mogelijk om direct in conctact te komen met onze medewerkers als u een administratieve of belastingtechnische vraag heeft, wij helpen u dan direct.